EUR
|CZK
Môžem vrátiť tovar z mojej objednávky?
Svoje produkty z objednávky môžeš vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa doručenia tovaru k tebe.
Kde nájdem formulár na vrátenie?
Formulárom na vrátenie tovaru je samotná faktúra, ktorú nájdeš vo svojej doručenej zásielke. V prípade, ak vraciaš iba časť vecí z objednávky a faktúru si chceš ponechať*, vypíš nám formulár na vrátenie tovaru; tento potom priložíš do zásielky namiesto faktúry (formulár pre nájdeš tu: Odstúpenie od zmluvy - bez udania dôvodu
Kam sa zasiela tovar na vrátenie?
Nenosené a nepoškodené produkty z tvojej objednávky nám pošli výlučne na nasledovnú adresu:
Produkty môžeš poslať aj spoločne v jednom balíku (ak sa zmestia), avšak nezabudni na to, že balík, ako aj produkty v ňom sa nachádzajúce musia k nám doraziť v nepoškodenom stave.
Tovar neposielaj na adresu: Ulica Veterná 8760/43, 917 01 TRNAVA (toto je iba registračná adresa spoločnosti na ktorej tovar nebude prebratý a preto sa ti vráti späť ako nedoručený).
Akým spôsobom vrátim tovar?
Tovar môžeš zaslať späť k nám:
Pamätaj, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, v takomto prípade tovar odmietneme prevziať a zásielka sa ti vráti.
Kam mám napísať svoje číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí?
Číslo účtu v tvare IBAN* nám, prosím napíš na faktúru, resp. formulár na vrátenie do kolónky nato určenej. Následne túto faktúru (formulár) vložíš spolu s produktami na vrátenie do zásielky, ktorú budeš k nám posielať. Uisti sa prosím, že si nám uviedla správne číslo tvojho bankového účtu, aby sa lehota na vrátenie platby pre Teba zbytočne nepredlžovala.
* ak si z Českej republiky uveď nám, prosím tvoje číslo bankového účtu v „starom“ tvare (nie IBAN).
Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?
V prvom rade tvoj balík skontrolujeme, či bol k nám doručený v poriadku a je v súlade s našimi obchodnými podmienkami. Ak je všetko v poriadku, peniaze ti vrátime zvyčajne do 10 dní, najneskôr však do 14 dní odo dňa prijatia zásielky od Teba.
Ak sa chceš spýtať na vrátenie peňazí, počkaj, prosím vždy až na skončenie svojej lehoty, t.j. až uplynie 14 dní odo dňa doručenia balíku k nám. Ďakujeme 😊.
Príde mi informácia o prijatí balíku zo strany obchodu?
Nie, takúto informáciu momentálne neposkytujeme. Ak chceš sledovať doručenie svojej zásielky k nám, zásielku pošli doporučene (z pošty získaš sledovacie „tracking“ číslo, podľa ktorého si vieš zásielku sledovať).
Sledovacie „tracking“ číslo získaš vždy aj v prípade zaslania balíku kuriérskou spoločnosťou.
Poskytuje Váš eshop kód na vrátenie tovaru cez Packetu (zásielkovňu) ?
Nie, náš eshop túto možnosť neposkytuje, to znamená, že tovar ktorý vraciaš späť k nám cez packetu si zákazník hradí na svoje nákaldy.
V prípade, ak ti tento návod nestačil, neváhaj nás kontaktovať:
Oddelenie oblečenia: +421 904 700 079 / oblecenie@greenapple.sk
Oddelenie topánok: +421 949 033 495 / topanky@greenapple.sk
Poštovné zdarma nad 1OO€*
Viac informácií
30 dní
na vrátenie tovaru
využi našu službu