EUR
|CZK
Môžem vrátiť tovar z mojej objednávky?
Svoje produkty z objednávky môžeš vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa doručenia tovaru k tebe.
Kde nájdem formulár na vrátenie?
Formulárom na vrátenie tovaru je samotná faktúra, ktorú nájdeš vo svojej doručenej zásielke. V prípade, ak vraciaš iba časť vecí z objednávky a faktúru si chceš ponechať*, vypíš nám formulár na vrátenie tovaru; tento potom priložíš do zásielky namiesto faktúry (formulár nájdeš tu.)
* Pripomíname, že faktúru k tvojej objednávke nájdeš aj na svojom emaile o potvrdení objednávky.
Kam môžem vrátiť tovar?
Nenosené a nepoškodené produkty z tvojej objednávky nám pošli na nasledovnú adresu:
Produkty môžeš poslať aj spoločne v jednom balíku (ak sa zmestia), avšak nezabudni na to, že balík, ako aj produkty v ňom sa nachádzajúce musia k nám doraziť v nepoškodenom stave.
Akým spôsobom vrátim tovar?
Tovar môžeš zaslať späť k nám:
Pamätaj, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, v takomto prípade tovar odmietneme prevziať a zásielka sa ti vráti.
Kam mám napísať svoje číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí?
Číslo účtu v tvare IBAN* nám, prosím napíš na faktúru, resp. formulár na vrátenie do kolónky nato určenej. Následne túto faktúru (formulár) vložíš spolu s produktami na vrátenie do zásielky, ktorú budeš k nám posielať. Uisti sa prosím, že si nám uviedla správne číslo tvojho bankového účtu, aby sa lehota na vrátenie platby pre Teba zbytočne nepredlžovala.
* ak si z Českej republiky uveď nám, prosím tvoje číslo bankového účtu v „starom“ tvare (nie IBAN).
Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?
V prvom rade tvoj balík skontrolujeme, či bol k nám doručený v poriadku a je v súlade s našimi obchodnými podmienkami. Ak je všetko v poriadku, peniaze ti vrátime zvyčajne do 10 dní, najneskôr však do 14 dní odo dňa prijatia zásielky od Teba.
Príde mi informácia o prijatí balíku zo strany obchodu?
Nie, takúto informáciu momentálne neposkytujeme. Ak chceš sledovať doručenie svojej zásielky k nám, zásielku pošli doporučene (z pošty získaš sledovacie „tracking“ číslo, podľa ktorého si vieš zásielku sledovať).
Sledovacie „tracking“ číslo získaš vždy aj v prípade zaslania balíku kuriérskou spoločnosťou.
Ak sa chceš spýtať na vrátenie peňazí, počkaj, prosím vždy až na skončenie svojej lehoty, t.j. až uplynie 14 dní odo dňa doručenia balíku k nám. Ďakujeme 😊.
V prípade, ak ti tento návod nestačil, neváhaj nás kontaktovať:
Oddelenie oblečenia: +421 904 700 079 / oblecenie@greenapple.sk
Oddelenie topánok: +421 951 468 876 / topanky@greenapple.sk
Nakúp nad 100€ a na Slovensko
máš poštovné zdarma cez Packetu
Plať rýchlo a
jednoducho online
využi našu službu