Výmena tovaru
AKO FUNGUJE VÝMENA TOVARU U NÁS?
V prípade, ak ti bol doručený tovar, ktorý by si chcela vymeniť máš dve možnosti:
Nie som registrovaný užívateľ
- v takomto prípade nie je možné využiť službu výmenný balík, to znamená, že tovar ktorý ti bol doručený môžeš len vrátiť (my ti následne vrátime peniaze za tento tovar) a objednáš si nový tovar o ktorý máš záujem (vytvoríš si novú objednávku)
- tento postup platí pre všetkých zákazníkov (Slovensko, Česko, iné krajiny do kt. doručujeme tovar)
Som registrovaný užívateľ
- v takomto prípade máš možnosť využiť službu výmenný balík, pričom postup a všetky podmienky využitia tejto služby nájdeš nžšie na tejto stránke
- službu výmenný balík je možné využiť len v prípade, ak sa tovar bude doručovať na Slovensko (v prípade Česka, resp. iných krajín služba nie je dostupná)
Ako funguje služba výmenný balík?
- ak využiješ službu výmenný balík, tovar ktorý ti bol pôvodne doručený (a ktorý chceš vymeniť) neposielaš k nám na výmenu, ale tento tovar od teba vyzdvihne priamo náš kuriér, pričom ti zároveň doručí aj nový tovar (tovar ktorý si si objednala na výmenu)
- nemusíš teda nikam chodiť na poštu alebo objednávať kuriérana vyzdvihnutie tovaru, spravíš si len novú objednávku (postup nižšie) na výmenný balík a kuriér ti prinesie nový balík a zároveň od teba zoberie pôvodný balík
Aké sú podmienky na využitie služby výmenný balík?
- musíš byť registrovaný užívateľ
- tovar sa musí doručovať na územie Slovenska
- novú objednávku na výmenný balík musíš zrealizovať najneskôr do 14 dní odo dňa vytvorenia pôvodnej objednávky
- pri výmene tovaru platí, že vymeniť možno len druhovo rovnaký tovar, t.j. vždy len topánky za topánky; oblečenie za oblečenie
- hodnota novej objednávky nemôže byť nižšia ako je hodnota pôvodnej objednávky
- tovar, ktorý vraciaš (pôvodnú krabicu) zalep a maj ho nachystaný na odovzdanie kuriérovi
- výmenný balík nie je možné realizovať cez Packetu (zásielkovňu)
- kuriér ťa bude kontaktovať priamo na adrese uvedej v objednávke, na tomto mieste prebehne aj výmena tovaru
- suma ktorú platíš za službu výmenný balík je 4,20€ (+ 1€ dobierka, ak službu neplatíš kartou/bankovým prevodom)
- tovar nikam neposielaš, tovar odovzdáš priamo kurérovi pri prevzatí nového balíku
Ako postupovať pri využití služby výmenný balík?
Klikni na Môj účet
Klikni na + pri objednávke ktorú chceš vymeniť a následne klikni na vymeniť (ikonka auta)
Ak sa ti už nezobrazí možnosť vymeniť (ikonka auta), je to z dôvodu, že pri tejto objednávke už nie je možné aktivovať službu (uplynula lehota v rámci ktorej bolo možné službu využiť)
Po kliknutí na ikonku auta (vymeniť) sa ti automaticky uloží do nákupného košíka položka (tovar), ktorý chceš vymeniť. Táto položka bude v nákupnom košíku zobrazená s mínusovou hodnotou. Pokračuješ tlačítkom pokračovať v objednávke.
Nezabúdaj, že pri nákupe musíš dodržať podmienky pre využitie služby výmenného balíku, inak ti systém neumožní dokončiť objednávku.
Ako príklad uvádzame porušenie podmienky nákupu druhovo rovnakého tovaru, to znamená, že k pôvodnej objednávke (oblečenie) sme si na výmenu zadali novú položku - topánky. Systém vypíše naslednovnú hlášku a objednávku nebude možné dokončiť:
Pokiaľ sme splnili podmienky využitia služby, systém novú (požadovanú položku) umiestni do nákupného košíka a umožní nám pokračovať v objednávke:
Následne zvolíš spôsob dopravy a platby:
Dokončíš objednávku a čakáš na kuriéra :)